Середа, 24.04.2024, 17:52
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Новини [1076]
Учнівський колектив [7]
Матеріальна база [11]
Методична робота [2]
Олімпіади [1]
МАН [1]
Конкурси [0]
Надбання учителів [61]
Структура навчального року [5]
Навчальні плани [4]
ДПА [14]
Правовиховна робота [4]
Калейдоскоп виховних заходів [11]
Просвітницька робота соціального педагога [7]
Методичні матеріали [3]
Учням [3]
Батькам [10]
Вчителям [12]
Батькам [15]
Учням [166]
Учителям [8]
Основна сесія [23]
Результати ЗНО [5]
Переможці олімпіад [6]
Переможці МАН [7]
Переможці конкурсів [6]
Спортивні досягнення [5]
Досягнення вчителів [11]
Медалісти [16]
Відмінники навчання [8]
Вітаємо [42]
Національно-патріотичне виховання [3]
Інформаційна відкритість [10]
Протидія булінгу [6]
Інклюзивна освіта [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Учням

Завдання для дистанційного навчання з хімії
15.05.2020, 15:51

Фото виконаних завдань надсилати на електронну адресу belous.raja@gmail.com або на вайбер тел. 0972327166

7 клас

Дайте відповіді на питання:

  1. Що вивчає наука хімія?
  2. Що таке речовини?
  3. Дайте визначення атома?
  4. Що таке молекула?
  5. Чим відрізняються прості речовини від складних?
  6. Як визначити відносну молекулярну масу?
  7. З якими речовинами може взаємодіяти кисень?
  8. До якого типу відносять реакції, за допомогою яких можна добути кисень в лабораторії?
  9. До якого типу відносять реакції взаємодії кисню з простими речовинами?
  10.  Як визначити масову частку розчиненої речовини в розчині?
  11.  Які речовини утворюються при взаємодії з водою оксидів неметалічних елементів?
  12. До якого типу відносять реакції взаємодії води з оксидами активних металів?

 

8 клас

Завдання виконувати, опрацьовуючи параграфи 41 і 42.

41. Загальні способи добування кислот, основ та солей.

1. Які речовини добувають взаємодією кислотних оксидів з водою?

2. За якої умови леткі сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном перетворюються на кислоти?

3. За якої умови відбуваються реакції між кислотою та сіллю?

4. Які метали реагують з водою?

5. Які основи можна добути електролізом водних розчинів солей?

6. Напишіть рівняння реакції між Купрум (ІІ) сульфатом та Натрій гідроксидом. 

7. Які речовини утворюються при взаємодії металів з неметалами?

8. Які речовини утворюються при взаємодії кислотних оксидів з основними?

9. Напишіть рівняння реакції між Купрум (ІІ) хлоридом та алюмінієм.

10. Напишіть рівняння реакції між Магній оксидом та нітратною кислотою.

11. Напишіть рівняння реакції між натрієм і хлором.

12. Напишіть рівняння реакції між сульфатною кислотою та Калій гідроксидом.

 

42. Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук.

  1. Як називають ряд перетворень одних сполук на інші?
  2. Сполуки якого класу утворюються в результаті взаємодії простих речовин з киснем?
  3. Речовини якого класу утворюються в результаті взаємодії основних оксидів з водою?
  4. Речовини якого класу утворюються в результаті взаємодії кислотних оксидів з водою?
  5. Які речовини  утворюються в результаті взаємодії кислоти й основи?
  6. Які речовини  утворюються в результаті взаємодії основного оксиду з кислотою?
  7. Які речовини  утворюються в результаті взаємодії кислотного оксиду з лугом?
  8. Яка речовина  утворюються в результаті взаємодії кислотного оксиду з основним?
  9. Які речовини  утворюються в результаті взаємодії кислоти й металу?
  10. Родоначальниками сполук з якими властивостями є металічні елементи?
  11.  Родоначальниками сполук з якими властивостями є неметалічні елементи?
  12.  Зручні й економічні методи якого процесу дозволяє вибирати знання генетичного звязку між різними класами неорганічних сполук? 

9 клас

Дайте відповіді на питання:

  1. Що таке органічна хімія?
  2. Які речовини називають вуглеводнями?
  3. Чим відрізняються ненасичені вуглеводні від насичених?
  4. Чому серед спиртів за звичайних умов немає газоподібних речовин?
  5. Як називають розчин етанової кислоти, який використовують в побуті?
  6. У чому відмінність рідких жирів від твердих?
  7. Які речовини утворюються в результаті гідролізу жирів?
  8. Як називають взаємодію складних вуглеводів з водою?
  9. Які природні об’єкти є джерелом сахарози?
  10. «Цеглинками» молекул яких речовин є амінокислоти?
  11.  Що відбувається з білками при дії на них високої температури, агресивних речовин і т.д.?
  12. Що таке нафта з хімічної точки зору?

10 клас

Завдання виконувати, опрацьовуючи параграф 34.

Тема 34: Природні та хімічні волокна.

  1. Як називають довгі гнучкі нитки, які виробляють із природних або синтетичних полімерів і викоримтовують для виготовлення пряжі і текстильних виробів?  
  2. На які дві групи поділяють волокна?
  3. Яка речовина є основою природних волокон рослинного походженння?
  4. Які полімери є основою природних волокон тваринного походження?
  5. Назвіть волокна мінерального походження.
  6. На які групи поділяють хімічні волокна?
  7. Наведіть приклад штучних волокон.
  8. У чому перевага синтетичних волокон над природними?
  9.  Назвіть недоліки синтетичних волокон.
  10. Яке синтетичне волокно нагадує вовну?
  11. Які речовини здатні руйнувати капрон і нейлон?
  12. Вироби з якого волокна не потребують прасування?
  13. Що додають до синтетичних волокон з метою подолання їх недоліків?
  14.  Які групи природних волокон виділяють за їх походженням?
  15. Які речовини є сировиною для синтетичних волокон?
Категорія: Учням | Додав: shasholko
Переглядів: 205 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Відвідування сайту
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024