Понеділок, 20.05.2024, 01:54
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Новини [1076]
Учнівський колектив [7]
Матеріальна база [11]
Методична робота [2]
Олімпіади [1]
МАН [1]
Конкурси [0]
Надбання учителів [61]
Структура навчального року [5]
Навчальні плани [4]
ДПА [14]
Правовиховна робота [4]
Калейдоскоп виховних заходів [11]
Просвітницька робота соціального педагога [7]
Методичні матеріали [3]
Учням [3]
Батькам [10]
Вчителям [12]
Батькам [15]
Учням [166]
Учителям [8]
Основна сесія [23]
Результати ЗНО [5]
Переможці олімпіад [6]
Переможці МАН [7]
Переможці конкурсів [6]
Спортивні досягнення [5]
Досягнення вчителів [11]
Медалісти [16]
Відмінники навчання [8]
Вітаємо [42]
Національно-патріотичне виховання [3]
Інформаційна відкритість [10]
Протидія булінгу [6]
Інклюзивна освіта [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Учням

Завдання для дистанційного навчання з хімії
24.04.2020, 13:04

Завдання для 7 класу

Тема 38: Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

  1. Чому питна вода може стати причиною погіршення самопочуття людини?
  2. Чи забруднюються природні води різними неорганічними та органічними речовинами, що входять до складу відходів господарської діяльності людини?
  3. Що відбувається з відходами, коли вони потрапляють до природних водойм?
  4. Як називають процес використання в промисловості однієї й тієї ж води?
  5. Де здійснюють очищення питної води?
  6. Які речовини використовують для знищення у воді хвороботворних організмів?
  7. Який фільтр використовують на водоочисних станціях?
  8. Які способи розділення сумішей використовують на водоочисних станціях?
  9. Які способи розділення сумішей використовують для очищення води в домашніх умовах?
  10.  Які прилади використовують з метою очищення води в побуті?
  11. Від вмісту якої речовини позбавляються відстоюванням?
  12.  Від чого позбуваються кип’ятінням питної води?

 

Завдання для 8 класу

39. Амфотерні оксиди й гідроксиди.

1. Сполуки яких елементів виявляють переважно кислотні властивості?

2. Сполуки яких елементів виявляють переважно основні властивості?

3. Як називають речовини, що можуть виявляти кислотні й основні властивості залежно від сполуки, з якою вони взаємодіють?)

4. Які ступені окиснення можуть мати хімічні елементи, оксиди й гідроксиди яких виявляють амфотерні властивості?

5. Наведіть приклад  хімічних елементів, оксиди й гідроксиди  яких здатні проявляти амфотерні властивості.

6. Напишіть рівняння реакції між Цинк гідроксидом та хлоридною кислотою.

7. Напишіть рівняння реакції між Цинк гідроксидом та Натрій гідроксидом.

8. Напишіть рівняння реакції між Цинк гідроксидом та Магній гідроксидом.

9. Напишіть рівняння реакції між Цинк оксидом та сульфатною кислотою.

10. Напишіть рівняння реакції між Цинк оксидом та Натрій гідроксидом.

11.Який із оксидів Феруму (ІІ чи ІІІ) є амфотерним?

12. Який оксид є складовою частиною багатьох грунтів і глини?

 

40. Способи добування оксидів

1. Який спосіб добування оксидів є найпростішим?

2. Як можна прискорити взаємодію металів з киснем?

3. Назвіть метали, що не реагують з киснем.

4. Які неметали не реагують з киснем?

5. Які речовини утворюються при взаємодії з киснем натрію чи калію?

6. Складіть рівняння реакції горіння сірководню.

7. Згоряння яких складних речовин має особливо велике значення для промисловості?

8. Чи взаємодіють з киснем нижчі оксиди з утворенням вищих?

9. Наведіть приклад добування оксидів розкладанням нестійких гідратів оксидів.

10. Напишіть рівняння реакції термічного розкладу Кальцій карбонату.

11. За якої умови при прожарюванні можуть розкладатися солі?

12. Солі яких металічних елементів при прожарюванні плавляться або розкладаються за особливою схемою?

 

Завдання для 9 класу

Роботи (презентації, документи Word) надсилати на електронну пошту belous.raja@gmail.com 

Підготовка навчальних проєктів (1-2 за вибором) за темами:

1. Електроліти в сучасних акумуляторах.

2. Вирощування кристалів солей.

3. Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.

4. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості.

5. Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.

6. Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.

7. Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.

8. Дослідження рН середовища мінеральних вод України.

 9. Ендотермічні реакції на службі людині.

10. Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів.

 11. Використання полімерів: еколого-економічний аспект.

12. Альтернативні джерела енергії.

13. Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.

14. Виготовлення мила з мильної основи.

15. Дослідження хімічного складу їжі.

16. Хімічний склад жувальних гумок.

17. Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.

18. Друге життя паперу.

19. Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).

 20. Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості.

21. Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.

22. Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості.

23. Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.

 

Завдання для 10 класу

 

Тема 33: Каучуки. Гума.

  1. Каучуки якого походження використовує людина?  
  2. Основою якого матеріалу є каучук?
  3. Назвіть характерну властивість каучуків.
  4. За яких умов каучуки втрачають свою характерну властивість?
  5. Перелічіть властивості каучуків.
  6. Яка речовина становить основу натурального каучуку?
  7. Які види синтетичних каучуків розрізняють, залежно від мономера?
  8. Від вуглеводнів з якими характеристиками походять більшість каучуків?
  9.  Напишіть схему реакції полімеризації бута-1,3-дієну.
  10. Який процес лежить в основі виробництва гуми?
  11.  Які речовини є наповнювачами при виробництві гуми?
  12. Який матеріал отримують, якщо до каучуку додають надлишок сірки?
  13.  Назвіть основне застосування гуми.
  14.  Яким чином здійснюють утилізацію гумових відходів?
  15. Який синтетичний каучук за властивостями схожий на натуральний?

Завдання для 11 класу

Роботи (презентації, документи Word) надсилати на електронну пошту belous.raja@gmail.com 

Підготовка навчальних проєктів (1-2 за вибором) за темами:

1. Створення 3D-моделей атомів елементів.

2. Застосування радіонуклідів у медицині.

3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

4. Застосування рідких кристалів.

5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

11. Кислотні дощі.

12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

 

Категорія: Учням | Додав: shasholko
Переглядів: 345 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Відвідування сайту
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024