Понеділок, 23.12.2024, 15:27
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Новини [1101]
Учнівський колектив [7]
Матеріальна база [11]
Методична робота [2]
Олімпіади [1]
МАН [1]
Конкурси [0]
Надбання учителів [61]
Структура навчального року [5]
Навчальні плани [4]
ДПА [14]
Правовиховна робота [4]
Калейдоскоп виховних заходів [11]
Просвітницька робота соціального педагога [7]
Методичні матеріали [3]
Учням [3]
Батькам [10]
Вчителям [12]
Батькам [15]
Учням [166]
Учителям [8]
Основна сесія [23]
Результати ЗНО [5]
Переможці олімпіад [6]
Переможці МАН [7]
Переможці конкурсів [6]
Спортивні досягнення [5]
Досягнення вчителів [11]
Медалісти [16]
Відмінники навчання [8]
Вітаємо [42]
Національно-патріотичне виховання [3]
Інформаційна відкритість [10]
Протидія булінгу [6]
Інклюзивна освіта [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Учням

Завдання для дистанційного навчання з хімії
17.04.2020, 13:32

Завдання для дистанційного навчання з  хімії. Фото виконаних завдань надсилати на електронну пошту belous.raja@gmail.com , або на вайбер тел.0972327166

Завдання для 7 класу

Тема 37: Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі.

  1. Завдяки якому водному розчину переносяться поживні речовини в організмах рослин?
  2. Завдяки якому водному розчину переносяться поживні речовини в тілах тварин і людини?
  3. Яка добова норма води для вашого віку?
  4. Чи бере участь вода у формуванні рельєфу місцевості?
  5. Чи може природна вода завдати шкоди?
  6. Яку властивість води використовують при застосуванні її у теплових мережах для передачі тепла?
  7. Чи відбувається взаємодія оксидів неметалічних елементів з водою у природних умовах?
  8. Оксиди яких елементів спричиняють кислотні дощі?
  9. Назвіть природні явища, які є причиною утворення кислотних дощів.
  10.  Назвіть запобіжні заходи з недопущення кислотних дощів.
  11. У чому причина пригнічення фотосинтезу під впливом кислотних дощів?
  12.  Які овочі дуже чутливі до кислотних дощів?

При виконанні роботи використовуйте підручник: параграф 37.

Завдання для 8 класу

37. Солі: фізичні властивості, поширеність та застосування.

1. Який звязок обовязково присутній в солях?

2. Які кристалічні гратки утворюють солі?

3. Охарактеризуйте фізичні властивості солей.

4. Якого кольору солі?

5. Чи мають солі запах?

6. Напишіть формулу солі, яка найбільше використовується в побуті.

7. Запишіть формулу солі, яку використовують для виготовлення скла, мила, пральних порошків, емалей, для чищення посуду.

8. Солі якої кислоти використовують для виготовлення пороху, добування кисню, як мінеральні добрива?

9. Напишіть формулу марганцівки.

10. Яку сіль широко використовують у будівництві?

11. Який металічний елемент входить до складу малахіту?

12. Яку сіль використовують для виготовлення дзеркал?

38. Хімічні властивості солей

1. До якого типу реакцій відносять взаємодію солей з лугами?

2. За яких умов відбуваються такі реакції?

3. Напишіть рівняння реакції між Купрум (ІІ) хлоридом і Натрій гідроксидом.

4. Які основи можуть реагувати з розчинами солей?

5. Напишіть рівняння реакції між Аргентум нітратом та хлоридною кислотою.

6. Напишіть рівняння реакції між Кальцій карбонатом та сульфатною кислотою.

7. Якими повинні бути солі-реагенти для взаємодії їх між собою?

8. Якою повинна бути одна із солей – продуктів реакції, щоб взаємодія відбулася?

9. Напишіть рівняння реакції між Барій нітратом та Калій сульфатом.

10. Запишіть формулу Алюміній сульфату.

11. Запишіть формулу Кальцій ортофосфату.

12. Запишіть формулу кухонної солі.

При виконанні роботи використовуйте підручник: параграфи 37, 38.

Завдання для 9 класу

Тема 39: Природні й синтетичні органічні сполуки. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

  1. Як називають органічні сполуки, які трапляються у природі?
  2. Назвіть сировину для синтезу багатьох органічних речовин.
  3. Як називають органічні сполуки, які не може синтезувати жоден живий організм?
  4. Як називають густу смолу, що витікає із розрізів у місцях пошкоджень на стовбурах хвойних дерев?
  5. З якого дерева отримують натуральний каучук?
  6. Які речовини надають рослинам неповторний запах?
  7. Які тварини продукують віск?
  8. Які матеріали виготовляють на основі синтетичних полімерів?
  9. Які речовини значно ефективніші для прання за мило й пральну соду?
  10.  Як називають хімічні засоби захисту рослин?
  11.  Чи шкідливі для навколишнього середовища пестициди?
  12.  Чому синтетичні органічні речовини є забруднювачами довкілля?

При виконанні роботи використовуйте підручник: параграф 39.

Завдання для 10 класу

Тема 32: Пластмаси. Полімери – основа пластмас.

  1. Що стало причиною пошуку нових матеріалів?  
  2. Назвіть властивості, які вигідно відрізняють полімерні матеріали від природних.
  3. Що додають до полімерів для покращення їх властивостей?
  4. Які речовини та матеріали слугують добавками пластмас? Які речовини є основою пластмас?
  5. Як називають полімер, що має вигляд застиглої піни?
  6. Які види поліетилену отримують залежно від умов здійснення реакції полімеризації?
  7. Запишіть іншу назву політетрафлуоретилену.
  8.  На який полімер схожий за властивостями поліпропілен?
  9.  Назвіть недоліки полістиролу.
  10.  Яку речовину повільно виділяють плити із полістиролу?
  11.  Яку назву мають синтетичні полімери, які добувають поліконденсацією фенолу з формальдегідом?
  12.  Чому відходи полімерів забруднюють довкілля?
  13. Який відсоток побутових відходів припадає на синтетичні полімери і пластмаси?
  14.  Чи є екологічною проблемою забруднення довкілля відходами штучних полімерів?

При виконанні роботи використовуйте підручник: параграф 32.

Завдання для 11 класу

Написати твір на тему: "Хімія в моєму житті". Це завдання не стосується тих, хто розкривав цю тему англійською мовою.

Категорія: Учням | Додав: shasholko
Переглядів: 302 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Відвідування сайту
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024