Всі завдання ви можете знайти на моєму блозі за посиланням https://istorijavshkoli.blogspot.com/
Фото виконаних робіт скидайте у вайбер у свою групу
Завдання для учнів 5 класу з історії на період з 30.03 по 04.04.2020
Тема уроку: Хто започаткував наукові дослідження історії України
План роботи над темою уроку.
- Прочитайте пункт 1 параграфа 26. Дайте письмово відповідь на запитання . Кого з науковців називають засновниками української історичної науки?
- Прочитайте пункт 2. Дайте письмово відповідь на запитання .Кого називають «батьком української історичної науки? Чому?
- Виконайте завдання на стор.146 (І-1)(письмово)
- Після виконання всіх завдань перейдіть на сайт «На урок» і виконайте тести на оцінку. Щоб перейти використайте посилання:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=876448
Завдання для учнів 6 класу з історії на період з 30.03 по 04.04.2020
Тема уроку : Римська республіка в 2 ст. до н.е.
План роботи над темою уроку.
1.Розгляньте ілюстрації на стор.176.Поміркуйте: чому римська армія вважалася найсильнішою в стародавньому світі? Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Npw8E9xFkWQ
2.Нагадайте: - Які війни називаються пунічними?
- Кого називали пунами?
- Як розпочалась Перша пунічна війна?
- Які території захопили римляни до 256 р. до н.е.? А які потім?
- Чим завершилася Перша пунічна війна? Скільки років тривала Перша пунічна війна?
Виконайте тренувальні вправи за посиланнями https://learningapps.org/2214772
3. Прочитайте пункт 1 параграфа 41 або перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3HJeqdDOR2U.
Заповніть таблицю «Пунічні війни»
Дата
|
Подія
|
Результат
|
264-241 рр. до н.е.
|
|
|
218-201 рр. до н.е.
|
|
|
2 серпня 216 р. до н.е.
|
|
|
202 р. до н.е.
|
|
|
149-146 р. до н.е.
|
|
|
4.Прочитати пункт 2. Виписати які країни і в якому році були підкорені Римом? Виконати завдання до карти на с. 178( усно)
5.Прочитати пункт 3. Випишіть у зошит наслідки завойовницьких війн Риму.
6.Прочитайте пункт 4. Дайте усно відповіді на запитання : Хто такі брати Гракхи? Чому вони намагалися провести земельну реформу? В інтересах багатих чи бідних вона проводилася? Як називали противників реформ братів Гракхів? Прочитайте документ на стор. 180 і дайте письмову відповідь на запитання до документа.
7. Перейдіть за посиланням та виконайте тести.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=751077
Тема уроку : Релігія, сім’я , виховання та господарство давніх римлян.
План роботи над темою уроку.
1.Релігія римлян.
Прочитайте пункт 1 параграфа 42 і заповніть таблицю за зразком.
«Римські та грецькі боги»
Ім’я римського бога чи богині
|
Покровителем якої сфери був
|
Ім’я грецького бога
|
Юпітер
|
Цар богів, бог грому та блискавки
|
Зевс
|
2.Сім’я та виховання римлян.
Прочитайте пункт 2 параграфа 42, нагадайте матеріал параграфа 33( пукти 1,2) і заповніть порівняльну таблицю за зразком. За бажанням можете переглянути відео з даної теми за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=25OJgQYYofI
«Сім’я та виховання у греків та римлян»
Відмінне у римлян
|
Спільне у римлян і греків
|
Відмінне у греків
|
Діти навчалися до 11 років
|
Чоловіків та дружин обирали дітям батьки
|
Діти навчалися до 16 років
|
|
|
|
3.Господарство давніх римлян.
Прочитайте пункт 3 параграфа 42. Виконайте вправу «Продовж речення»(письмово у зошитах)
Основою римської армії було…..
Постійні війни призводили до …..
У великих маєтках використовували працю……..
Особливо прибутковими галузями господарства були….
У майстернях виготовляли……
Завдання для учнів 7-а та 7-б класу з всесвітньої історії на період з 30.03 до 04.04.
Тема уроку : Утворення Османської імперії. Мехмед ІІ.(параграф 28)
План роботи над темою уроку.
- Утворення держави Османів
Прочитайте пункт 1 параграфа 28. Випишіть у зошит та вивчіть такі нові поняття, дати та персоналії: тюрк, Осман, турки-османи, султан, яничари.
- Військо яничарів.
На основі матеріалу пункту 1 складіть коротке повідомлення (7-10 речень) з теми «Яничари – піше військо султана».
- Завоювання османських султанів.
Прочитайте пункт 2. Виконайте вправу «Продовж речення»
Османська держава захопила території…..
У 1389 р. відбулася битва……
Там військам султана Мурада І протистояла….
Битва на Косовому полі завершилася …….
- Утворення Османської імперії
Розгляньте карту на с.204. Прослідкуйте як змінювались території Османської держави у ХІІІ, ХІV, ХV cт.
Прочитайте пункт 3 та, використовуючи цей матеріал, складіть короткий опис на тему: «Захоплення турками Константинополя»
- Культура Османської імперії.
Прочитайте пункт 4 . Запишіть у зошит та вивчіть значення нових понять: медресе, Канун, муфтій
Опрацювавши матеріал теми перейдіть за посиланням та виконайте тести на оцінку. Обов’язково вказуйте своє прізвище та клас. Виконати завдання потрібно до 4 квітня.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=979997
Наступний урок – це тематичний контроль з теми «Країни Центральної та Східної Європи у Х-ХVст.»
Щоб підготуватися до тестування повторіть параграфи 25,26,28. Зверніть увагу на нові поняття, важливі дати та діяльність історичних персоналій. Потім перейдіть за посиланням і виконайте тести. Тести потрібно виконати до 6 квітня.
Завдання для тематичного контролю знаходяться за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=721101
Завдання для учнів 8 класу з всесвітньої історії на період з 30.03 по 04.04
Тема уроку: Освічений абсолютизм( параграф 25)
План роботи над темою уроку.
- Пруське королівство.
Прочитайте пункт 1.Запишіть у зошит та доповніть подані речення.
Засновником Пруської держави…..
Першим королем Пруського корорлівства…….
Перетворив Прусію на могутню державу……..
Прочитайте пункт 2. Складіть історичний портрет Фрідріха ІІ Великого у вигляді таблиці
Внутрішня політика
|
Зовнішня політика
|
|
|
2.Володіння австрійських Габсбургів
Прочитайте пункт 3. Дайте письмово відповіді на запитання.
- Які території входили до держави австрійських Габсбургів?
- В результаті яких подій було збільшено території Австрії?
Прочитайте пункт 4. Заповніть таблицю «Реформи Марії -Терезії та Йосипа ІІ»
Назва реформи
|
Зміст заходів
|
Військова
|
|
Судова
|
|
Державного управління
|
|
Освітня
|
|
3.Українські землі в складі Австрійської монархії.
Прочитайте пункт 5. Випишіть, які українські території були приєднані до Австрії.
Запишіть, які реформи Марії-Терезії та Йосипа ІІ були проведені на українських землях, та , які особливості вони мали.
Тема уроку: Росія в другій половині ХVІІІ ст. ( параграф 26)
План роботи над темою уроку.
1.Двірцеві перевороти.
Письмово поясніть поняття «двірцеві перевороти».
Заповніть таблицю «Двірцеві перевороти»( за поданим зразком)
«Двірцеві перевороти»- це період………
|
Ім’я імператора
|
Роки правління
|
За яких обставин отримали трон
|
Катерина І
|
1725-1727
|
Після смерті синів Петра І , за допомогою гвардійських полків та соратників Петра І
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.«Освічене правління Катерини ІІ»
Прочитайте пункт 2. Заповніть таблицю .«Освічене правління Катерини ІІ»
Внутрішня політика
|
Зовнішня політика
|
|
|
3.Культура та повсякденне життя.
Прочитайте пункти 3 і 4.
Дайте письмово відповіді на запитання.
- Який внесок у розвиток науки та мистецтва здійснили М.Ломоносов , І.Кулібін, Растреллі, Баженов, Старов ,Казаков?
Завдання для учнів 9 класу з історії
Тема уроку:
План роботи над темою уроку.
Тема уроку :
План роботи над темою уроку.
|