Понеділок, 23.12.2024, 20:09
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Новини [1101]
Учнівський колектив [7]
Матеріальна база [11]
Методична робота [2]
Олімпіади [1]
МАН [1]
Конкурси [0]
Надбання учителів [61]
Структура навчального року [5]
Навчальні плани [4]
ДПА [14]
Правовиховна робота [4]
Калейдоскоп виховних заходів [11]
Просвітницька робота соціального педагога [7]
Методичні матеріали [3]
Учням [3]
Батькам [10]
Вчителям [12]
Батькам [15]
Учням [166]
Учителям [8]
Основна сесія [23]
Результати ЗНО [5]
Переможці олімпіад [6]
Переможці МАН [7]
Переможці конкурсів [6]
Спортивні досягнення [5]
Досягнення вчителів [11]
Медалісти [16]
Відмінники навчання [8]
Вітаємо [42]
Національно-патріотичне виховання [3]
Інформаційна відкритість [10]
Протидія булінгу [6]
Інклюзивна освіта [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Учням

Завдання для дистанційного навчання з історії
30.03.2020, 09:56

Всі завдання ви можете знайти на моєму блозі за посиланням https://istorijavshkoli.blogspot.com/

Фото виконаних робіт скидайте у вайбер у свою групу

 

Завдання для учнів 5 класу з історії на період з 30.03 по 04.04.2020

Тема уроку: Хто започаткував наукові дослідження історії України

План роботи над темою уроку.

  1. Прочитайте пункт 1 параграфа 26. Дайте письмово відповідь на запитання . Кого з науковців називають засновниками української історичної науки?
  2. Прочитайте пункт 2. Дайте  письмово відповідь на запитання .Кого називають «батьком української історичної науки? Чому?
  3. Виконайте завдання на стор.146 (І-1)(письмово)
  4. Після виконання всіх завдань перейдіть на сайт «На урок» і виконайте тести на оцінку. Щоб перейти використайте посилання:

 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=876448

 

Завдання для учнів 6 класу з історії на період з 30.03 по 04.04.2020

 Тема уроку : Римська республіка в 2 ст. до н.е.

План роботи над темою уроку.

1.Розгляньте ілюстрації на стор.176.Поміркуйте: чому римська армія вважалася найсильнішою в стародавньому світі? Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Npw8E9xFkWQ

2.Нагадайте: - Які війни називаються пунічними?

                          - Кого називали пунами?

                          - Як розпочалась Перша пунічна війна?

                         - Які території захопили римляни до 256 р. до н.е.? А які потім?

                        - Чим завершилася Перша пунічна війна? Скільки років тривала Перша пунічна війна?

Виконайте тренувальні вправи за посиланнями https://learningapps.org/2214772

3. Прочитайте пункт 1 параграфа 41 або перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3HJeqdDOR2U.

Заповніть таблицю «Пунічні війни»

Дата

Подія

Результат

264-241 рр. до н.е.

 

 

218-201 рр. до н.е.

 

 

2 серпня 216 р. до н.е.

 

 

202 р. до н.е.

 

 

149-146 р. до н.е.

 

 

 

4.Прочитати пункт 2. Виписати які країни і в якому році були підкорені Римом? Виконати завдання до карти на с. 178( усно)

5.Прочитати пункт 3. Випишіть  у зошит наслідки завойовницьких війн Риму.

6.Прочитайте пункт 4. Дайте усно відповіді на запитання : Хто такі брати Гракхи? Чому вони намагалися провести земельну реформу?  В інтересах багатих чи бідних вона проводилася? Як називали противників реформ братів Гракхів? Прочитайте документ на стор. 180 і дайте письмову відповідь на запитання до документа.

7. Перейдіть за посиланням та виконайте тести.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=751077

Тема уроку : Релігія, сімя , виховання та господарство давніх римлян.

План роботи над темою уроку.

1.Релігія римлян.

Прочитайте пункт 1 параграфа 42 і заповніть таблицю за зразком.

«Римські та грецькі боги»

Ім’я римського бога чи богині

Покровителем якої сфери був

Ім’я грецького бога

Юпітер

Цар богів, бог грому та блискавки

Зевс

 

2.Сім’я та виховання римлян.

Прочитайте пункт 2 параграфа 42, нагадайте  матеріал параграфа 33( пукти 1,2) і заповніть порівняльну таблицю за зразком. За бажанням можете переглянути відео з даної теми за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=25OJgQYYofI

«Сім’я та виховання у греків та римлян»

Відмінне у римлян

Спільне у римлян і греків

Відмінне у греків

Діти навчалися до 11 років

Чоловіків та дружин обирали дітям батьки

Діти навчалися до 16 років

 

 

 

 

3.Господарство давніх римлян.

Прочитайте пункт 3 параграфа 42. Виконайте вправу «Продовж речення»(письмово у зошитах)

Основою римської армії було…..

Постійні війни призводили до …..

У великих маєтках використовували працю……..

Особливо прибутковими галузями господарства були….

У майстернях виготовляли……

 

Завдання для учнів 7-а та 7-б класу з всесвітньої історії  на період з 30.03 до 04.04.

 

Тема уроку : Утворення Османської імперії. Мехмед ІІ.(параграф 28)

План роботи над темою уроку.

  1. Утворення держави Османів

Прочитайте пункт 1 параграфа 28. Випишіть у зошит та вивчіть такі нові поняття, дати та персоналії: тюрк, Осман, турки-османи, султан, яничари.

 

  1. Військо яничарів.

На основі матеріалу пункту 1 складіть коротке повідомлення (7-10 речень) з теми «Яничари – піше військо султана».

  1. Завоювання османських султанів.

Прочитайте пункт 2. Виконайте вправу «Продовж речення»

Османська держава захопила території…..

У 1389 р. відбулася битва……

Там військам султана Мурада І протистояла….

Битва на Косовому полі завершилася …….

 

  1. Утворення Османської імперії

Розгляньте карту на с.204. Прослідкуйте як змінювались території Османської держави у ХІІІ, ХІV, ХV cт.

Прочитайте пункт 3 та, використовуючи цей матеріал, складіть короткий опис на тему: «Захоплення турками Константинополя»

 

  1. Культура Османської імперії.

Прочитайте пункт 4 . Запишіть у зошит та вивчіть значення нових понять: медресе, Канун, муфтій

Опрацювавши матеріал теми перейдіть за посиланням та виконайте тести на оцінку. Обов’язково вказуйте своє прізвище та клас. Виконати завдання потрібно до 4 квітня.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=979997

 Наступний урок – це тематичний контроль з теми «Країни Центральної та Східної Європи у Х-ХVст.»

Щоб підготуватися до тестування повторіть параграфи 25,26,28. Зверніть увагу на нові поняття, важливі дати та діяльність історичних персоналій. Потім перейдіть за посиланням і виконайте тести.  Тести потрібно виконати до 6 квітня.

Завдання для тематичного контролю знаходяться за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=721101

 

Завдання для учнів 8 класу з всесвітньої історії на період з 30.03 по 04.04

Тема уроку: Освічений абсолютизм( параграф 25)

План роботи над темою уроку.

  1. Пруське королівство.

Прочитайте пункт 1.Запишіть у зошит та доповніть подані речення.

Засновником Пруської держави…..

Першим королем Пруського корорлівства…….

Перетворив Прусію на могутню державу……..

Прочитайте пункт 2. Складіть історичний портрет Фрідріха ІІ Великого у вигляді таблиці

Внутрішня політика

Зовнішня політика

 

 

 

 2.Володіння австрійських Габсбургів

Прочитайте пункт 3. Дайте письмово відповіді на запитання.

  • Які території входили до держави австрійських Габсбургів?
  • В результаті яких подій було збільшено території Австрії?

Прочитайте пункт 4. Заповніть таблицю «Реформи Марії -Терезії та Йосипа ІІ»

Назва реформи

Зміст заходів

Військова

 

Судова

 

Державного управління

 

Освітня

 

 

3.Українські землі в складі Австрійської монархії.

Прочитайте пункт 5. Випишіть, які українські території були приєднані до Австрії.

Запишіть, які реформи Марії-Терезії та Йосипа ІІ були проведені на українських землях, та , які особливості вони мали.

 

Тема уроку: Росія в другій половині ХVІІІ ст. ( параграф 26)

План роботи над темою уроку.

1.Двірцеві перевороти.

Письмово поясніть поняття «двірцеві перевороти».

Заповніть таблицю «Двірцеві перевороти»( за поданим зразком)

«Двірцеві перевороти»- це період………

 

Ім’я імператора

Роки правління

За яких обставин отримали трон

Катерина І

1725-1727

Після смерті синів Петра І , за допомогою гвардійських полків та соратників Петра І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.«Освічене правління Катерини ІІ»

Прочитайте пункт 2. Заповніть таблицю .«Освічене правління Катерини ІІ»

Внутрішня політика

Зовнішня політика

 

 

 

3.Культура та повсякденне життя.

Прочитайте пункти 3 і 4.

Дайте письмово відповіді на запитання.

  • Який внесок у розвиток науки та мистецтва здійснили М.Ломоносов , І.Кулібін, Растреллі, Баженов, Старов ,Казаков?

 

 

 

 

 

Завдання для учнів 9 класу з історії

Тема уроку:

План роботи над темою уроку.

 

Тема уроку :

План роботи над темою уроку.

 

 

 

Категорія: Учням | Додав: shasholko
Переглядів: 413 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Відвідування сайту
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024