Понеділок, 23.12.2024, 19:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Новини [1101]
Учнівський колектив [7]
Матеріальна база [11]
Методична робота [2]
Олімпіади [1]
МАН [1]
Конкурси [0]
Надбання учителів [61]
Структура навчального року [5]
Навчальні плани [4]
ДПА [14]
Правовиховна робота [4]
Калейдоскоп виховних заходів [11]
Просвітницька робота соціального педагога [7]
Методичні матеріали [3]
Учням [3]
Батькам [10]
Вчителям [12]
Батькам [15]
Учням [166]
Учителям [8]
Основна сесія [23]
Результати ЗНО [5]
Переможці олімпіад [6]
Переможці МАН [7]
Переможці конкурсів [6]
Спортивні досягнення [5]
Досягнення вчителів [11]
Медалісти [16]
Відмінники навчання [8]
Вітаємо [42]
Національно-патріотичне виховання [3]
Інформаційна відкритість [10]
Протидія булінгу [6]
Інклюзивна освіта [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Учням

Завдання для дистанційного навчання з географії
03.04.2020, 13:38

Географія, 02.04 – 03.04.2020 р

7 клас

Читати параграфи 47, 48.  Виконати вправу https://learningapps.org/4845250 , сфотографувати результат і відправити мені. Заповнити таблицю:

Природні зони Євразії

Назва природної зони

Положення природної зони, особливості рельєфу

Особливості клімату, кліматичний пояс

Типові ґрунти

Рослинність

Тваринний світ

Арктичні пустелі

 

 

 

 

 

Тундра і лісотундра

 

 

 

 

 

Тайга

 

 

 

 

 

Мішані ліси

 

 

 

 

 

Широколистяні ліси

 

 

 

 

 

Лісостеп

 

 

 

 

 

Степ

 

 

 

 

 

Пустелі і напівпустелі

 

 

 

 

 

Твердолисті вічнозелені ліси і чагарники

 

 

 

 

 

Субтропічні мусонні ліси

 

 

 

 

 

Саванни і рідколісся

 

 

 

 

 

Субекваторіальні перемінно-вологі ліси

 

 

 

 

 

Вологі екваторіальні ліси

 

 

 

 

 

Допоміжні матеріали до уроку:  https://www.youtube.com/watch?v=VnI71k8acOY

8 клас

Опрацювати параграф 41, мал. 1 ст. 209 – замалювати схему, виписати визначення: природно-заповідний фонд, природний заповідник, біосферний заповідник, національні природні парки, регіональні ландшафтні парки, пам’ятки природи, заказники, екологічна мережа. До підкреслених визначень написати назви найвідоміших об’єктів ( у підручнику виділені курсивом). «Практичне завдання» на ст. 213 – виконати в зошит.

Допоміжні матеріали: https://www.youtube.com/watch?v=kPYALfGmZCM

https://www.youtube.com/watch?v=0NiPnE-aS-w

Категорія: Учням | Додав: shasholko
Переглядів: 322 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Відвідування сайту
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024