П`ятниця, 03.05.2024, 08:40
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Новини [1076]
Учнівський колектив [7]
Матеріальна база [11]
Методична робота [2]
Олімпіади [1]
МАН [1]
Конкурси [0]
Надбання учителів [61]
Структура навчального року [5]
Навчальні плани [4]
ДПА [14]
Правовиховна робота [4]
Калейдоскоп виховних заходів [11]
Просвітницька робота соціального педагога [7]
Методичні матеріали [3]
Учням [3]
Батькам [10]
Вчителям [12]
Батькам [15]
Учням [166]
Учителям [8]
Основна сесія [23]
Результати ЗНО [5]
Переможці олімпіад [6]
Переможці МАН [7]
Переможці конкурсів [6]
Спортивні досягнення [5]
Досягнення вчителів [11]
Медалісти [16]
Відмінники навчання [8]
Вітаємо [42]
Національно-патріотичне виховання [3]
Інформаційна відкритість [10]
Протидія булінгу [6]
Інклюзивна освіта [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Учням

Українська мова та література
01.03.2018, 17:46

Матеріали дистанційного навчання

Учитель Шаповал О.Н.

 

7 – Б клас

Українська література: В.Симоненко « Лебеді материнства» - вивчити напам`ять

                                                                  « Русалонька із 7-В» - читати

Українська мова: опрацювати тему «Дієприслівник»

 

5 – Б класс

Українська література:  Зірка Мензатюк « Таємниця козацької шаблі» - текст за можливості взятии з мережі інтернет.

Українська мова: Повторити правила вживання апострофа та м`якого знака.

8 клас. Учитель Стіба Н.О.
Українська мова
Параграф 20. Вправи 200, 201, 202.
Українська література
Вивчити напам’ять уривок із повісті М. Коцюбинського «Дорогою ціною» (на
вибір).
7-А клас. Учитель Стіба Н.О.
Українська мова
Параграф 27. Вправи 267, 270, 272.
Українська література
Прочитати повість-казку Марини Павленко «Русалонька із 7-В, або прокляття
роду Кулаківських».
6-Б клас. Учитель Стіба Н.О.
Українська мова
Параграф 50. Вправи 417, 421, 422, 423.
Українська література
Прочитати повість Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера
лісового озера»

 

Учитель Лепська О.В.

5-А   (мова)     ПАР. 12, правила;   впр,97

 

9-А   (мова)     Підготовка до К.р. Тести ,с.110 , впр, 3,5 , с.110

         (літ.)        Позакл, чит.   - Т. Шевченко "Назар Стодоля" (знати зміст) подивитись виставу у Ютубі, написати твір "Моє 

           враження від вистави"

 

11      ( літ.)       ПЧ Ліна Костенко " Записки самашедшого"Прочитати.  

           напам"ять- М Вінграновський " Сеньйорито акаціє, добрий вечір..."

            (мова)  Тести, 2013 р., усі сесії , писати власні висловлення теж.

 

Учитель Караманець Т.А.

Українська       мова            6 - А клас

  1. Повторити вивчене з теми «Прикметник».
  2. Виконати тести після розділу (письмово).
  3. Підготуватись до контрольної роботи з теми.

Українська література

  1. Прочитати уривки з повісті В. Нестайка « Тореадори з Васюківки».
  2. Уміти переказувати фрагменти з повісті. ( найкумедніші епізоди).

 

Українська       мова            9- Б клас

  1. По підручнику УКРАЇНСЬКА МОВА (поглиблене вивчення) опрацювати таблицю «Інтонуванння безсполучникових складних речень», стр. 225 та виконати Впр. 520( усно), Впр. 522 ( письм.).

Українська література

  1. Прочитати поему Т. Шевченка « Кавказ».
  2. Скласти паспорт твору ( письмово).

 

 

Українська мова 10 клас

Виконати тести за розділом «Будова слова. Орфографія»                                                                                               

Завдання 1-12 мають по чотири варі­анти відповідей, із яких лише одна є пра­вильною. Виберіть правильну відповідь.

1. .Яке визначення закінчення є правиль­ним?

А. Головна значуща частина слова, яка містить у собі спільне лексичне значення спорідне­них слів.

Б. Змінна значуща частина слова, яка виражає його граматичне значення.

В. Значуща частина слова, яка стоїть перед ко­ренем і надає словам нового лексичного зна­чення або нового відтінку в значенні.

Г. Значуща частина слова, яка стоїть після ко­реня й надає словам нового лексичного зна­чення або нового відтінку в значенні.

2. Яка значуща частина слова містить у собі спільне лексичне значення споріднених слів?

А. Префікс.                                        

Б. Суфікс.

В. Корінь.

Г. Закінчення.

3. Яке визначення словозміни є правиль­ним?

А. Утворення слів за допомогою префіксів.

Б. Утворення слів за допомогою суфіксів.

В. Утворення спільнокореневих слів.

 Г. Утворення форм слова.

4. У якому рядку всі слова мають нульо­ве закінчення?

А. Травень, зустріч, салют.

Б. Місто, майдан, демонстрація.

В. Радість, щастя, любов.

Г. Добро, ніч, проміння.

5. У якому рядку всі слова є спільнокореневими?

А. Водяник, водичка, наводнити.

Б. Підводний, вода, водити.

В. Водій, заводити, завод.

Г. Надводний, заводський, обводити.

6.  У якому рядку всі слова пишуться з префіксом з-?

А. ..тиха, ..ховати, ..кинути.

Б. ..бити, ..різати, ..кріпити.

В. ..шити, ..чистити, ..цілити.

Г. ..будити, ..горіти, ..худнути.

7.  У якому рядку в усіх словах пишеться префікс при-?

А. ..старий, ..морський, ..клеїти.

Б. ..глибокий, ..завзятий, ..мудрий.

В. ..морожений, ..спокійно, ..будувати.

Г. ..старкуватий, ..порошило, ..везти.

8.  Яке з речень є поширеним?

А. Іде весна.

Б. Надворі тепло.

В. Місто спить.

Г. Хтось співає.

9.  У якому з речень потрібно поставити двокрапку (розділові знаки пропущено)?

А. Усе навкруги квітує поля луки діброви.

Б. Зацвіли вишні сливи яблуні.

В. На березах вільхах осипах з'явилися перші листочки.

Г. Гіллясті груші шовковиста трава усе в бабу­синому садку таке привабливе.

10. У якому з рядків в усіх словах спро­щення в групах приголосних не відбулося?

А. Надкісниця, зап'яс.ний, проїз..иий.

Б. Кіс.лявнй, хворос.няк, хвас.ливші.

В. Аванпос.ний, шіс.надцять, улесливий.

Г. Балас.ішй, шіс.сот, тиж..невий.

11. У якому рядку в усіх словах ставиться апостроф?

А. Об..ємний, Солов..йов, острів..янин.

Б. Св..ятонолк, Лук..ян, під..ярок.

В. Пів..їдальні, двох..ядерний, торф..яний.

Г. Дит..ясла, верб..я, сер.ліозний.

12. У якому реченні є слова-антоніми?

А. Хочеш їсти калачі - не сиди на печі.

Б. Посієш вчасно - вродить рясно.

В. Око бачить далеко, а розум - ще далі.

Г. Зима без снігу - літо без хліба.

 

Українська література 10 клас

  1.   ВИКОНАТИ ЦИТАТНИЙ ДИКТАНТ ЗА ПОВІСТЮ О. КОБИЛЯНСЬКОЇ

« ЗЕМЛЯ»

За поданою цитатою назвіть літературного героя.

Вкажіть, хто про кого сказав

1.   «Він роботи боїться, йому танець у голові» ________________________________

2.   «По всіх селах навкруги немає йому пари – такий добрий» ____________________

3.   «Ми обоє заробили її, оцими нашими руками дороблялися її …» ___________________

4.   «В ньому вічно зависть грає». ___________________________

5.   «… хто вам  має помагати? Ви мусите його приневолювати до роботи, бо він забагато ходить по селі». __________________________________________________________

6.   «Дівчина, як золото, та й добра». _____________________________

7.   «В мене нема ні жменьки землі, ні грошей». _________________________________

8.   «Намовляє його…, а він виконує те, що вона накаже». ___________________________

9.   «Вона мене найрадше в ложці води втопила би за те, що ти мене любиш». ____________________

10.  «Вони тебе ненавидять… Вони хотіли б лиш твоїх рук, твоєї праці, а більше нічого, нічого!» _________________________________________________________________

11.  «Ти слухай лише мене, а ми добудем свого!» __________________________________

12.  «Упрягли тебе – упрягають і інших. Буває кінець усьому, - буде й тому кінець. Роби своє та здайся на волю божу». ________________________________________________

13.  «Не потрібую ані крихітки землі від вас». ______________________________________

14.  «З одного боку, ніби припадає до землі, береться до роботи й всього, а з другого, обходиться з нами, як зі своїми ворогами» _____________________________________

15.  «В місті живуть люди і без землі». _________________________________________

16.  «Се бог не сотворив, се само вродилося таке погане». _________________________

17.  «Се був шовк, а не чоловік. Він не мав жовчі». ____________________________

18.  «Твердий чоловік! Не заплакав ще ані одною сльозою, відколи спало нещастя на нього». _________________________________________

19.  «Бувай здоров і працюй, як я працював». ______________________________________

 

  1. ПРОЧИТАТИ НОВЕЛУ В. СТЕФАНИКА « КАМІННИЙ ХРЕСТ»
  2. СКЛАСТИ ПАСПОРТ ТВОРУ (записати у зошит).
Категорія: Учням | Додав: shasholko
Переглядів: 669 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Відвідування сайту
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024