Середа, 24.04.2024, 09:14
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Новини [1076]
Учнівський колектив [7]
Матеріальна база [11]
Методична робота [2]
Олімпіади [1]
МАН [1]
Конкурси [0]
Надбання учителів [61]
Структура навчального року [5]
Навчальні плани [4]
ДПА [14]
Правовиховна робота [4]
Калейдоскоп виховних заходів [11]
Просвітницька робота соціального педагога [7]
Методичні матеріали [3]
Учням [3]
Батькам [10]
Вчителям [12]
Батькам [15]
Учням [166]
Учителям [8]
Основна сесія [23]
Результати ЗНО [5]
Переможці олімпіад [6]
Переможці МАН [7]
Переможці конкурсів [6]
Спортивні досягнення [5]
Досягнення вчителів [11]
Медалісти [16]
Відмінники навчання [8]
Вітаємо [42]
Національно-патріотичне виховання [3]
Інформаційна відкритість [10]
Протидія булінгу [6]
Інклюзивна освіта [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Учителям

Самоосвіта педагогічних працівників під час карантину
17.04.2020, 10:53

Самоосвіта  – це провідна форма вдосконалення професійної компетентності; самоосвіта педагога - це безперервиний процес саморозвитку та самовдосконалення педагога.

Перебуваючи на карантині, з"являється можливість для самоосвіти.

Самоосвіта як підвищення компетентності педагога.

Мотивація до самоосвіти вчителів.

Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності педагога.

Цифрова освіта.

План самоосвіти вчителя.

Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів.

Як допомогти дитині стати дизайнером свого життя.

23 березня розпочинаються безкоштовні онлайн курси Британської Ради для вчителів англійської мови Teaching for Success: Lessons and Teaching.

Educational Era СТУДІЯ ОНЛАЙН-ОСВІТИ.

Коронавірусна інфекція: факти проти паніки.

Англійська для медіаграмотності.

Англійська для кар'єрного зростання.

Англійська для STEM (наука, техніка, інженерія та математика).

Дизайн-мислення в школі.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості.

Хаос в освіті: теорія та практика.

Історія Києво-Могилянської академії.

Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапа.

Як ефективно спланувати та провести діалог. Базовий модуль 1

Підготовка до ЗНО з математики: лайфхаки від Могилянки.

Впровадження інновацій в школах.

Діалог та медіація: Шлях до порозуміння.

Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі.

Категорія: Учителям | Додав: shasholko
Переглядів: 271 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Відвідування сайту
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024