Понеділок, 23.12.2024, 01:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Новини [1101]
Учнівський колектив [7]
Матеріальна база [11]
Методична робота [2]
Олімпіади [1]
МАН [1]
Конкурси [0]
Надбання учителів [61]
Структура навчального року [5]
Навчальні плани [4]
ДПА [14]
Правовиховна робота [4]
Калейдоскоп виховних заходів [11]
Просвітницька робота соціального педагога [7]
Методичні матеріали [3]
Учням [3]
Батькам [10]
Вчителям [12]
Батькам [15]
Учням [166]
Учителям [8]
Основна сесія [23]
Результати ЗНО [5]
Переможці олімпіад [6]
Переможці МАН [7]
Переможці конкурсів [6]
Спортивні досягнення [5]
Досягнення вчителів [11]
Медалісти [16]
Відмінники навчання [8]
Вітаємо [42]
Національно-патріотичне виховання [3]
Інформаційна відкритість [10]
Протидія булінгу [6]
Інклюзивна освіта [2]
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
Головна » Файли » Правовиховна робота

Правовиховна робота в Піщанській гімназії
25.10.2017, 13:21

Правовиховна робота в Піщанській гімназії

Правовиховна робота у навчальному закладі як передумова формування правової свідомості особистості

Однією з необхідних умов перетворення України у справжню правову державу є підвищення рівня правової освіти населення, у першу чергу – молоді. Чимало роблять для цього засоби масової інформації, громадські організації, правоохоронні органи. Але найважливіше місце тут займає школа.

Побудова громадянського суспільства в Україні неможлива без реорганізації системи освіти та правового виховання підростаючого покоління. Пошук шляхів і засобів громадянської освіти та виховання молоді становить нині одну з найактуальніших проблем педагогічної науки та шкільної практики. Успішне вирішення таких проблем вимагає від учителів, організаторів виховного процесу в навчальному закладі високої професійної компетентності, педагогічної та методологічної майстерності, знань методологічних засад філософії освіти в Україні, розуміння місії педагога в державотворчих процесах, чітко визначеної правової громадянської позиції.

Система правового виховання в Піщанській гімназії базується на правових актах і документах, таких як Конституція України, Конвенція про права дитини, Декларація прав дитини, Кодекс про шлюб та сім’ю, Закон України «Про охорону дитинства», Указ Президента України «Про Національну програму правової освіти населення», включає правоосвітню роботу та роботу по попередженню правопорушень.  Правоосвітня робота здійснюється під час уроків та в позаурочний час і охоплює як учнів, так і їхніх батьків, а також учителів.

В закладі розроблено модель правовиховної роботи, розроблено шкільну концепцію «Правова культура».

Створено дієву систему контролю та аналізу відвідування учнями школи, позашкільних установ. Дані про учнів заносяться в журнал обліку відвідування після кожного уроку. Відвідування учнів аналізується класними керівниками щоденно, директором школи – в кінці кожного місяця.

У виховних планах класних керівників, планах роботи психолога, соціального педагога передбачено використання у правовому вихованні, превентивній роботі комунікаційно-інформаційних технологій.

Класними керівниками закладу спільно з психологом та соціальним педагогом складено психолого-педагогічні характеристики класів, в яких внесено спостереження за дітьми групи ризику, висновки психолога і соціального педагога, зазначені виявлені в учнів психологічні проблеми.

Питання правового виховання і правової освіти виносяться на розгляд педрад, засідання методичних об’єднань класних керівників Соціально-психологічною службою школи-гімназії створено соціальний паспорт закладу, створено банк даних кожної сім'ї, що дає змогу глибоко вивчити її мікроклімат. Психологом та соціальним педагогом розроблено програму профілактики правопорушень в закладі.

У школі склалась своєрідна система профілактичної роботи.

Первинна профілактика :

контроль за відвідуванням учнями школи (ведеться класними керівниками в журналі, черговим адміністратором у спеціальному журналі);
розроблені правила учнів, які вивчаються на годинах класного керівника;
проводяться по класах цикл бесід на правову тематику.

Вторинна профілактика:

створено Раду школи по профілактиці правопорушень, яка слідкує за дотриманням правил поведінки і правопорядку учнями в урочний та позаурочний час, на розгляд ради виносяться питання, пов’язані з цими проблемами;
учні школи охоплені заняттями в шкільних гуртках і секціях;
учні по класах охоплені постійними і тимчасовими дорученнями;
ведеться постійна індивідуальна робота з учнями (класними керівниками, педагогом-організатором, заступником директора школи з навчально-виховної роботи, психологом, соціальним педагогом).

Форми роботи з дітьми, що належать до «групи ризику»

1. Психолого-соціологічні дослідження умов проживання і спілкування важковиховуваних підлітків.
2. Індивідуальна робота з важковиховуваними підлітками по створенню «Зони безпеки».
3. Проведення родинних свят для неблагополучних та багатодітних сімей.
4. Психодіагностичне вивчення учнів з труднощами в шкільній та соціальній адаптації і своєчасна корекція поведінки.

В основному індивідуальна робота вчителя проходить за таким планом:

виявлення причин правопорушення;
постійне відвідування учня вдома;
підтримка постійного зв’язку з батьками;
залучення до гуртків, доручення;
відвідування уроків вчителів - предметників з метою спостереження за учнями з неадекватною поведінкою;
постійний контроль за учнем, як він бере участь у трудових справах класу;
залучення до класних і загальношкільних справ;
проведення різноманітних бесід.

 

Категорія: Правовиховна робота | Додав: shasholko
Переглядів: 404 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Відвідування сайту
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024