23 березня 2017 року Центром практичної психології і соціальної роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського організовано майстер-класи “Психологічний, соціально-педагогічний супровід актуальних проблем освіти: обмін досвідом роботи працівників психологічної служби у рамках їх атестації”. У заході взяли участь 68 працівників психологічної служби закладів освіти Полтавської області.
Презентували професійну майстерність фахівці психологічної служби області, які атестуються у 2016-2017 році, в тому числі Чикун Людмила Миколаївна, практичний психолог Піщанської гімназії Піщанської сільської ради Кременчуцького району (майстер-клас “Упровадження медіації у школі, як практики конструктивної ненасильницької взаємодії у конфліктних ситуаціях: досвід, особливості, можливості”);
Привітала учасників заходу проректор з науково-методичної роботи ПОІППО Корягіна Н.В. та наголосила на завданнях психологічної служби, визначених у “Концепції Нової української школи”, а саме: просвіта учителів щодо психічного і розумового розвитку дітей, що є особливо важливим в умовах інклюзії; розвиток у вчителів, учнів здатності формувати та відстоювати власні судження та життєві позиції.
Муліка К. М., завідувачка центру практичної психології і соціальної роботи ПОІППО, при відкритті заходу повідомила, що методичні розробки спеціалістів — ведучих майстер-класів — будуть розміщені на сайті ПОІППО. Наголосила, що започатковані ЦППСР ПОІППО щорічні майстер-класи працівників психологічної служби, які атестуються на присвоєння (підтвердження) педагогічного звання “практичний психолог-методист” спрямовані на поширення кращих практик психологів, соціальних педагогів області.
Практичний пcихолог Піщанської гімназії Піщанської сільської ради Кременчуцького району Чикун Л.М. провела майстер-клас на тему “ Упровадження медіації у школі, як практики конструктивної ненасильницької взаємодії у конфліктних ситуаціях: досвід, особливості, можливості ”. Людмила Миколаївна ознайомила учасників майстер-класу з поняттям «медіація» як мистецтвом домовлятися, однією з технологій ефективного спілкування і раціональної поведінки в конфлікті, надала інформацію про проект “Відновні практики в школі. Шкільна служба порозуміння”, мотивувала працівників психологічної служби до застосування медіації як практики конструктивної ненасильницької взаємодії у конфліктних ситуаціях.
Завдання:
* актуалізувати знання про процес медіації та ситуації його застосування;
* опрацювати основні навички та техніки медіатора;
* сформувати позитивні висновки про нові підходи до розв’язання конфліктних ситуацій (медіацію та Коло), що базуються на врахуванні інтересів учасників конфлікту.
|