Четвер, 18.04.2024, 12:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Новини [1076]
Учнівський колектив [7]
Матеріальна база [11]
Методична робота [2]
Олімпіади [1]
МАН [1]
Конкурси [0]
Надбання учителів [61]
Структура навчального року [5]
Навчальні плани [4]
ДПА [14]
Правовиховна робота [4]
Калейдоскоп виховних заходів [11]
Просвітницька робота соціального педагога [7]
Методичні матеріали [3]
Учням [3]
Батькам [10]
Вчителям [12]
Батькам [15]
Учням [166]
Учителям [8]
Основна сесія [23]
Результати ЗНО [5]
Переможці олімпіад [6]
Переможці МАН [7]
Переможці конкурсів [6]
Спортивні досягнення [5]
Досягнення вчителів [11]
Медалісти [16]
Відмінники навчання [8]
Вітаємо [42]
Національно-патріотичне виховання [3]
Інформаційна відкритість [10]
Протидія булінгу [6]
Інклюзивна освіта [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Надбання учителів

Здоровий спосіб життя
24.04.2020, 12:06

Тема: Здоровий спосіб життя

Мета:  з’ясувати складові здорового способу життя

Обладнання: інтерактивна дошка, проектор, таблиці, схеми

Тип уроку: інтерактивний: англійська+ біологія, урок-узагальнення знань

Форма уроку: ігрова з елементами тренінгу

Хід уроку:

o        І. Актуалізація знань

1.Прочитай епіграф:

·                   «Здоров’я є найвищим багатством людини» – Гіппократ

·                   «Сп’яніння – добровільне божевілля» – Арістотель

·                   «Дев’ять десятих нашого щастя залежать від здоров’я» – Артур Шопенгауер

·                   «Мудрець буде швидше уникати хвороб, ніж вибиратиме засоби проти них» – Томас Мор

·                   «Ходьба і рух сприяють грі мозку і роботі думки» – Жан Жак Руссо

·                   «Горілка біла, але красить ніс та чорнить репутацію» – Антон Павлович Чехов

·                   «Наркоманія – це багаторічна насолода смертю» – Франсуа Моріак

·                   «Починаєш палити, щоб довести, що ти чоловік. Потім намагаєшся кинути палити, щоб довести, що ти чоловік»- Жорж Симеон.

·                      Здоров’я суди не по роках, а по зубах. Народна мудріст

·                     Держи голову в холоді, живіт в голоді, а ноги в теплі. Народна мудріст

·                      За обідом їж мало, а вечеряй ще менше, тому що здоров’я всього тіла кується в кузні нашого шлунку. М. де Сервантес

·                   •    Тіло – багаж, який несеш усе життя. Чим він важчий, тим коротша подорож. Арнольд Глазгоу

·                   В здоровому тілі – здоровий дух. Народна мудрість.

·                   Добре здоров’я  краще за найбільше багатство. Народна мудрість.

 

Давайте оберемо епіграф нашого уроку.

 

·                   «Людина народжується здоровою,

всі хвороби приходять до неї з їжею»

Гіппократ

2. Вправа «Обери настрій»

Сьогоднішній урок ми проведемо у вигляді тренінгу.

Оберіть свій настрій на початку уроку і в кінці. Домалюйте свій смайлик.

 

3.Правила роботи на уроці

Давайте складемо правила роботи, що будуть головними на уроці (українською і англійською).

 

1.Бути активними.

2.Слухати і чути.

3.Бути позитивними.

4.Не критикувати.

5.Говорити по черзі.

 

 

4.Проблемне питання:

Що означає бути здоровим? Від чого залежить здоров’я людини?

Коментар схеми

5.Завдання з поясненнями із таємної скриньки

 

1.Що за орган такий у людини,

Справа знаходиться він під грудьми.

Працює, щоб були здоровими ви,

Жири, вуглеводи, а також білки

Він накопичує нам залюбки.

Тоді виділяє старанно їх в кров

І починає спочатку все знов.

З крові вичищає усі речовини,

Що завжди отруйними є для людини.

І зараз мені ви скажете дзвінко,

Бо здогадались – це наша….. ( печінка).

2.Що то за орган такий у людини,

Їжу сприймає він кожної днини,

Дробить її, розтирає в порошок

І відправляє в кишечний мішок.

Він перетравлює і м'ясо, і дині

Ви здогадались – це….. (шлунок людини)

3.Хто невпинно кров качає,

 Всюди кисень постачає?

Б'ється в тебе за реберцем

Працьовите, щире…(серце)

4.Фільтрувати кров та воду

Нам найбільша насолода!

Ми отруту впізнаємо

Та виводимо окремо.

У воді завжди, як рибки,

 Невеличкі, круглі…(нирки)

5.В голові та у хребті

Маю владу я знайти.

Роздаю мільйон наказів

І керую всім одразу.

Хто тримає в тілі розум?..(мозок)

6.Мій портрет наводить жах

 На піратських прапорах.

 Бережу в своїх кістках

 Я ваш найцінніший скарб.

 Так, високий в мене жереб,

Я ж кулястий, гарний…(череп)
 

 

7.Завжди на когось він злий і сердитий,
Жовчю своєї до країв він налитий -
Рідиною гіркої такою особливою,
Вона нам потрібна, перетравлювати щоб

Суп і котлети, і вінегрет.
Словом, все те, що з'їли на обід! (жовчний міхур)
8.Цей орган має у собі частину, яка має довжину 12 пальців (кишечник)

 

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

6.Живемо не для того, щоб їсти. Ми є те, що ми їмо.

 - Що ж ми є?

60 видів поживних речовин, у відсотках: 60% води,20% білків, 20% вуглеводів і ліпідів. Мінеральних речовин.

-Що ми п’ємо?

Що ми їмо?

Розповідь про воду, білки, вуглеводи, жири. Презентація

 

Робота зі схемою.

У яких продуктах міститься найбільше білків та незамінних амінокислот?

Продукт

Вміст на 100 грам білка

Кількість незамінних амінокислот

Яйце

33

100

Риба

61

100

Яловичина

29

100

Молоко коров’яче

23

100

Соя

29

100

Рис

7

62-66

Гречка

10-18

81-99

Кукурудза

7

47

Пшенична крупа

13

50

Пшеничне борошно

12

36

 

Правило тарілки

"Правило тарілки" - і є збалансоване харчування, яке дозволяє не набрати зайвих кілограмів.

Ідея цього правила в тому, що можна їсти все, що подобається, але, обов'язково поділивши тарілку при цьому на дві частини, а потім одну половину ще навпіл (вибирайте невелику тарілку, так мозок буде вважати, що з'їдена повна тарілка, але при цьому Ви зможете уникнути 100 зайвих калорій в день). Половина тарілки завжди повинна бути заповнена фруктами чи овочами. Одна чверть тарілки - білковою їжею, а інша - вуглеводної. Дотримуватися цей принцип харчування необхідно при кожному прийомі їжі.

7.Вітаміни. Тести на інтерактивній дошці.

8.Робота з малюнками

Які вітаміни є в даних продуктах?

9. Прочитай візитку продуктів і знайди шкідливі добавки

Картка. Дедалі частіше лікарі дають своїм пацієнтам категоричну рекомендацію – не вживати імпортних продуктів тому, що в них містяться небезпечні речовини – консерванти. Особливо вони небезпечні для дітей і алергіків. Мета консервантів – зберегти чи надати красивий колір продукту, запобігти його псуванню під час транспортування. Однак, Всесвітня організація охорони здоров’я і Всесвітня організація по боротьбі з раком стали бити на сполох.

 

Харчові добавки поділяються на кілька класів.

 

Е100 – Е182 барвники;

Е300 – Е399 антиокислювачі;

Е500 – Е599 емульгатори;

Е900 – Е999 проти пінні речовини;

Е200 – Е299 консерванти;

Е400 – Е499 стабілізатори;

Е600 – Е699 підсилювачі смаку;

Е1000 і більше підсолоджувачі.

Добавки – отрути: Е121 – барвник цитрусовий червоний;

Е123 – барвник амарант;

Е240 – консервант формальдегід.

 

Робота з етикетками

Додаткові запитання:

 Чи можуть синтетичні вітаміни замінити овочі і фрукти? Чому?

 Чи може людина тривалий час жити без м’яса, не завдаючи шкоди організму?

 Чи шкодить здоров’ю вегетаріанство – споживання їжі лише рослинного походження?

 Чи корисні для людини піст і голодування?

 Що більше небезпечне для людини: недоїдання чи переїдання?

 

 Населення Кавказу з давніх часів надавали перевагу овочам, фруктам і молочним продуктам, а не жирним м’ясним стравам. Чому? (жири для засвоєння організмом потребують більше кисню, а його в гірській місцевості не вистачає. Продукти з низьким вмістом жиру полегшують перевантаження організму, пов’язані з гірською хворобою)

(індивідуальна робота з картками)

 

 Назвіть 5 продуктів, які корисні хворому на цингу;

 Назвіть якомога більше прислів’їв, крилатих висловлювань про здоров’я;

У яких продуктах міститься вітамін В?;

Які особливості утворення вітаміну Д в організмі?;

Яка добова норма вітаміну С;

Яке захворювання викликає нестача вітаміну В?;

Чи можна дітям дотримуватися посту?;

Чому потрібно снідати?

Як розуміти вислів: сніданок з’їж сам, обідом поділися з товаришем, вечерю віддай ворогу?

ІІІ. Закріплення теми:
10.Що є чинниками здоров’я? Складання схеми
 

ІV.Підсумок уроку: смайлики

Зробіть висновок. Розпочніть його словами:

Урок був цікавим, тому, що….

На уроці я дізнався про…

Мені сподобалося на уроці…

Мій настрій був… (емоції смайлика)

Категорія: Надбання учителів | Додав: shasholko
Переглядів: 1557 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Відвідування сайту
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024uCoz