У вкладенні знаходиться "Орієнтовна річна циклограма діяльності соціального педагога" Піщанської гімназії
Постійно:
- соціально-педагогічний супровід сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах
- просвітницька робота з учнями, педагогами, батьками;
- організація соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами;
- співпраця з органами соціального захисту ( служба у справах дітей, центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, відділ кримінальної міліції у справах дітей тощо);
Щоденно:
- Консультації для учнів, вчителів, батьків, класних керівників (за потреби).
- Робота з профілактики бездоглядності, правопорушень, жорстокості, насильства, формування навичок здорового способу життя.
- здійснення соціально-педагогічного патронажу дітей соціально-незахищених категорій;
- Робота з документацією.
Щотижня:
- Участь у засіданні фахового методичного об’єднання.
- Робота з організації та взаємодії з міжвідомчими установами (служба у справах дітей, кримінальна міліція у справах дітей, відділ соціального захисту населення тощо).
Щомісяця:
- Відвідування уроків.
- Відвідування сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах.
- Участь у роботі Ради профілактики.
- Складання місячного плану роботи.
- Участь у профілактичних рейдах («Урок», «Вокзал», «Канікули», тощо).
Раз у чверть:
- Участь у батьківських зборах (за планом роботи закладу).
- Участь у роботі педагогічної ради (за планом роботи закладу).
- Складання статистичного звіту про роботу.
Раз на рік:
- Складання соціального паспорту закладу.
- Складання річного плану роботи.
- Аналіз плану роботи. |