Субота, 27.04.2024, 02:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Новини [1076]
Учнівський колектив [7]
Матеріальна база [11]
Методична робота [2]
Олімпіади [1]
МАН [1]
Конкурси [0]
Надбання учителів [61]
Структура навчального року [5]
Навчальні плани [4]
ДПА [14]
Правовиховна робота [4]
Калейдоскоп виховних заходів [11]
Просвітницька робота соціального педагога [7]
Методичні матеріали [3]
Учням [3]
Батькам [10]
Вчителям [12]
Батькам [15]
Учням [166]
Учителям [8]
Основна сесія [23]
Результати ЗНО [5]
Переможці олімпіад [6]
Переможці МАН [7]
Переможці конкурсів [6]
Спортивні досягнення [5]
Досягнення вчителів [11]
Медалісти [16]
Відмінники навчання [8]
Вітаємо [42]
Національно-патріотичне виховання [3]
Інформаційна відкритість [10]
Протидія булінгу [6]
Інклюзивна освіта [2]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методична робота

Основні напрямки методичної роботи
15.04.2020, 19:52

Основні напрямки методичної роботи

Постійно підвищуючи свій професійний рівень, вчителі закладу загальної середньої освіти працюють над удосконаленням методики викладання предметів, підвищенням якості навчально-виховного процесу. Методичне навчання і самоосвітня діяльність вчителів є однією із проблем, над вирішенням якої працює педагогічний колектив школи. Та це й не дивно, адже великий педагог, наш земляк В.О.Сухомлинський говорив: «Удосконалення методичної майстерності - це, передусім, самоосвіта, особисті ваші зусилля, спрямовані на підвищення власної культури праці і, в першу чергу, культури мислення».

За сучасних умов розвитку освіти в Україні виняткового значення набуває система методичної роботи, головною метою якої є не лише надання реальної, дієвої допомоги педагогічним кадрам у розвитку їх професійної майстерності, але й активізація творчого потенціалу кожного вчителя. То що ж таке методична робота?

Методична робота є важливою складовою навчально-виховного процесу й спрямована на вирішення завдань з підвищення якості підготовки фахівців на основі комплексного підходу до вдосконалення змісту, організації й методів навчання.

Основними напрямками методичної роботи є:

  • перспективне та поточне планування навчально-методичної роботи;
  • створення навчально-методичних комплексів з дисциплін і спеціальностей у відповідності із сучасними вимогами до рівня підготовки фахівців;
  • організація системи підвищення педагогічної майстерності;
  • аналіз забезпеченості навчального процесу навчально-методичною літературою, формування поточних планів видання підручників, навчальних і методичних посібників і вказівок;
  • вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду, формування нового педагогічного мислення, прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість здобувача освіти;
  • організація виставок педагогічних досягнень вчителів, новинок психолого-педагогічної та методичної літератури;
  • сприяння у розширенні сфер застосування інформаційно-комунікаційних технологій шляхом створення власних електронних підручників, посібників, електронних портфоліо, презентацій, тестів та програмного забезпечення навчально-виховного процесу;
  • допомога у підготовці вчителів до атестації.

Центрами навчально-методичної роботи у гімназії є:

  • педагогічна рада;
  • методичні об’єднання;
  • кафедри, циклові комісії.

З метою підвищення професійної майстерності вчителів використовуються різноманітні форми методичної роботи:

  • навчально-методичні конференції, збори, засідання кафедр та циклових комісій з навчально-методичних питань;
  • семінари, конференції, педагогічні читання з актуальних питань виховання і навчання, конкурси професійної майстерності;
  • тижні (декади) циклових комісій та кафедр;
  • відкриті та інструктивно-методичні заняття; майстер-класи;
  • контрольні та взаємні відвідування занять;
  • виставки педагогічних досягнень вчителів;
  • методичні консультації;
  • індивідуальна самоосвітня робота вчителів кафедр та циклових комісій;
  • індивідуальні та групові консультації із завідувачами кафедрами, головами циклових комісій та вчителями з реалізації управлінських функцій або для надання конкретної методичної допомоги з питань планування роботи, визначення змісту, форм наукової, організаційно-методичної роботи.

 

Категорія: Методична робота | Додав: shasholko
Переглядів: 189 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Відвідування сайту
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024