Учні 11-го класу з 21травня по 11 червня проходили державну підсумкову атестацію у вигляді зовнішнього незалежного оцінювання з трьох предметів інваріантної частини робочого навчального плану: двох обов’язкових предметів - української мови (23 травня), історії України (04 червня) або математики (21 травня) та одного предмету за вибором учнів: англійської мови (28 травня), біології (06 червня), географії (11 червня), фізики (30 травня). Узагальнені результати атестації подані в таблиці:
№
|
Навчальний предмет
(усі предмети інваріантної складової робочих навчальних планів)
|
Загальна кількість учнів 11-х класів
|
Кількість учнів, які звільнені від ДПА
|
Кількість учнів, які складали ДПА
|
Рівень навчальних досягнень учнів
(кількісні показники)
|
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
1.
|
Українська мова
|
22
|
0
|
22
|
0
|
3
|
12
|
7
|
2.
|
Математика
|
22
|
0
|
6
|
1
|
2
|
2
|
1
|
3.
|
Історія України
|
22
|
0
|
18
|
0
|
3
|
9
|
6
|
4.
|
Англійська мова
|
22
|
0
|
6
|
0
|
2
|
3
|
1
|
5.
|
Біологія
|
22
|
0
|
4
|
0
|
1
|
1
|
2
|
6.
|
Географія
|
22
|
0
|
9
|
0
|
6
|
2
|
1
|
7.
|
Фізика
|
22
|
0
|
1
|
0
|
1
|
0
|
0
|
Результати державної підсумкової атестації (у вигляді ЗНО) з української мови (вчитель Караманець Т.А..) є такими: високий рівень – 32%, достатній – 54,5%, середній – 13,5 %, початковий – 0%. Рівень навченості становить 71,6 %, що на 4,6 % вище результатів річного оцінювання, середній бал – 8,5. Підтвердили свої знання – 10 учнів, менший бал ніж річна показали 4 учні, але за межі відповідного рівня вони не вийшли. 8 учнів отримали вищий результат. Аналіз ДПА показав, що більшість учнів серйозно поставились до підготовки до іспиту у вигляді ЗНО з української мови. На результативність вплинув профіль української філології та курс за вибором «Синтаксис». Слід відмітити також те, що вчитель відповідально поставилась до оцінювання учнів згідно критеріїв.
Державну атестацію з історії України (вчитель Назаренко Г.М..) проходили 18 учнів. З них високий рівень знань виявили 33 % учнів, достатній - 50%, середній – 17%, початковий – 0 %. Середній бал – 8,2. Підтвердили свої знання – 8 учнів, показали нижчий рівень знань 3 учні, вищий – 11 учнів. Результат свідчить про достатній рівень підготовки переважної більшості учнів.
Державну атестацію з математики (вчитель Калініченко С.М.) проходили 6 учнів. З них високий рівень знань виявили 17 % учнів, достатній - 33%, середній – 33%, початковий – 17 %. Середній бал – 6,3. Два учні підтвердили свої знання, а решта показали нижчий рівень знань на 2-3 бали, що свідчить про їх безвідповідальність у підготовці до ДПА у вигляді ЗНО.
Державну атестацію з біології (вчитель Ткаченко Ю.М.) проходили 4 учні. З них високий рівень знань на рівні 11 балів виявили 2 учні (50 %), достатній - 25%, середній – 1 учень (25%). Середній бал – 8,25. 1 учень підтвердив свої знання, 1 показав вищий результат ніж річне оцінювання, а 2 – отримали нижчі бали ніж річне оцінювання.
Державну підсумкову атестацію з англійської мови (учитель В.В.Івасенко) складали 6 учнів. З них високий рівень знань виявили 17 % учнів, достатній - 50%, середній – 33 %. Середній бал – 7,3. Усі учні показали рівень знань, нижчий за річне оцінювання, причому 4 учні вийшли за межі відповідного рівня: з високого на достатній і середній та з достатнього на середній. Учні недостатньо добре підготовлені до іспиту.
Державну підсумкову атестацію з географії складали 9 учнів (вчитель М’якота Г.Л.), які показали знання, нижчі за річне оцінювання, 7 з них – вийшли за межі відповідного рівня (достатній - 22%, середній – 67%, високий – 11 %. Середній бал – 6,7).
Результати ДПА з географії показали, що учні на недостатньому рівні підготовлені до іспитів. Відсутність уроків географії в 11 класі значно впливає на результативність.
Державну підсумкову атестацію з фізики складав 1 учень (вчитель Маляренко В.П..), який показав знання, нижчі за річне оцінювання (середній – 100%. Середній бал – 6).
Результати ДПА з фізики показали, що учень на недостатньому рівні підготовлений до іспиту.
|