Учні 9-го класу проходили атестацію з трьох предметів інваріантної частини робочого навчального плану: двох обов’язкових предметів - української мови, математики та одного предмету за вибором учнів та педагогічної ради – біології . Атестація проходила у письмовій формі за завданнями, складеними учителями гімназії та затвердженими наказом від 03.05.2019 р. № 113
Усього в 9-х класах 30 учнів. Складали ДПА – 30 учнів. Звільнених від державної підсумкової атестації за станом здоров’я не було. Одна учениця складала ДПА достроково у звязку з від’їздом на лікування за кордон. Узагальнені результати атестації подані в таблиці:
№ п\п
|
Предмети
|
К-сть учнів
|
Рівень навчальних досягнень за рік
|
К-сть учнів, що проходили атестацію
|
Результати ДПА
|
Розбіжність у показниках
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
1
|
Укр.мова
|
30
30
30
|
5
|
19
|
6
|
0
|
30
|
11
|
16
|
3
|
0
|
+6
|
-3
|
-3
|
0
|
2
|
Математ.
|
3
|
9
|
18
|
0
|
30
|
7
|
8
|
15
|
0
|
+4
|
-1
|
-3
|
0
|
3
|
Біологія
|
5
|
15
|
10
|
0
|
30
|
11
|
13
|
6
|
0
|
+6
|
-2
|
-4
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати державної підсумкової атестації з української мови (диктант) у 9-х класах (вч. Стіба Н.О.) є такими: високий рівень – 37 %, достатній – 53 %, середній – 10%, початковий – 0%. Рівень навченості становить 74,4 %, що на 10 % більше результатів річного оцінювання. Всі роботи виконано охайно, каліграфічно. Виправлень у роботах з використанням коректора не було. Типові помилки були при правопису прислівників та іменників із прийменниками, кома між простими реченнями у складному.
20 учнів написали диктанти на 1-2 бали вище річної оцінки, інші 10 – на рівні річної. Це свідчить про те, що учні серйозно підійшли до підготовки до свого першого іспиту.
Державну атестацію з математики (вч. Калініченко С.М.) проходили 30 учнів. З них високий рівень виявили 23 %, достатній 27 %, середній – решта 50 %. Більша частина учнів має достатню підготовку, володіє навчальним матеріалом, на практиці вміє використовувати набуті знання. Майже усі учні добре справилися із тестовими завданнями І частини роботи. Але були допущені помилки при обчисленнях, у діях зі степенями, при розв’язуванні нерівностей. Рівень навченості становить 58,4 %. Це свідчить про те, що вчитель математики достатньо добре підготував дітей до державної підсумкової атестації, а більшість учнів 9 класу старанно до неї готувалися.
Під час державної підсумкової атестації з біології (учитель Ю.М.Ткаченко) високий рівень показали 36 %, достатній - 44%, середній – 20%). 18 учнів написали роботу на 1-2 бали вище річної оцінки, 1 - нижче, інші 11 – на рівні річної.
Рівень навченості становить 71,6 %, що на 10,6 % вище в порівнянні із результатами річного оцінювання.
Частина учнів допустили помилки у завданнях на послідовність і відповідність з тем молекулярної біології. ДПА показала, що учні мають достатню підготовку, володіють навчальним матеріалом, вміють використовувати набуті знання на практиці.
В організації та проведенні ДПА, оформленні протоколів ДПА, виставленні оцінок за результатами ДПА у класний журнал порушень не виявлено. Результати ДПА на основі протоколів ДПА було занесено учням 9 класу у свідоцтва про здобуття базової середньої освіти. |