Усього в 9-х класах було 31 учень. Складали ДПА – 31 учень. Звільнених від державної підсумкової атестації за станом здоров’я не було.
Узагальнені результати атестації подані в таблиці:
№ п\п
|
Предмети
|
К-сть учнів
|
Рівень навчальних досягнень за рік
|
К-сть учнів, що проходили атестацію
|
Результати ДПА
|
Розбіжність у показниках
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
1
|
Укр.мова
|
31
31
31
|
5
|
15
|
11
|
0
|
31
|
9
|
16
|
6
|
0
|
+4
|
+1
|
-5
|
0
|
2
|
Математ.
|
1
|
16
|
14
|
0
|
37
|
4
|
18
|
9
|
0
|
+3
|
+2
|
-5
|
0
|
3
|
Біологія
|
5
|
18
|
8
|
0
|
37
|
9
|
17
|
5
|
0
|
+4
|
-1
|
-3
|
0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати державної підсумкової атестації з української мови (диктант) у 9-Б (вч.Караманець Т.А.) є такими: високий рівень – 36 %, достатній – 50 %, середній – 14%, початковий – 0%. Рівень навченості становить 73 %, що на 17 % більше результатів річного оцінювання. У 9-Б (вч.Лепська О.В.) результати є такими: високий рівень – 23,5 %, достатній – 53 %, середній – 23,5%, початковий – 0%. Рівень навченості становить 66 %, що на 4 % більше результатів річного оцінювання. Всі роботи виконано охайно, каліграфічно. Виправлень у роботах з використанням коректора не було. Типові помилки були при правопису прислівників та іменників із прийменниками (напроти, по вінця), слів іншомовного походження, спрощенні у словах (гігантська), переносі слів, написанні великої літери у власних назвах (Соборна площа, полтавська галушка).
21 учень написав диктанти на 1-2 бали вище річної оцінки, 1 на один бал нижче, інші – на рівні річної. Це свідчить про те, що учні серйозно підійшли до підготовки до свого першого іспиту.
Державну атестацію з математики (вч. Калініченко С.М. та Коваль Л.О. проходили 31 учень. З них високий рівень виявили 13 %, достатній 58 %, середній – решта 29 %. Більша частина учнів має достатню підготовку, володіє навчальним матеріалом, на практиці вміє використовувати набуті знання. Майже усі учні добре справилися із тестовими завданнями І частини роботи. Але були допущені помилки при побудові графіків, розв’язуванні задач на рух, геометричних задач на комбінації фігур, знаходженні невідомих членів геометричної прогресії. Рівень навченості становить 60,5 %. Це свідчить про те, що вчителі математики достатньо добре підготували дітей до державної підсумкової атестації, а більшість учнів 9 класу старанно до неї готувалися.
Під час державної підсумкової атестації з біології (учитель Ю.М.Ткаченко) високий рівень показали 29 %, достатній - 55%, середній – 16%). 15 учнів написали роботу на 1-2 бали вище річної оцінки, 3 - на 1-2 бали нижче, інші – на рівні річної.
Рівень навченості становить 70 %, що на 6,5 % вище в порівнянні із результатами річного оцінювання.
Частина учнів у відкритих питаннях не розкрили суть біологічних термінів і понять, допущено помилки у завданнях на послідовність і відповідність. ДПА показала, що учні мають достатню підготовку, володіють навчальним матеріалом, вміють використовувати набуті знання на практиці.
В організації та проведенні ДПА, оформленні протоколів ДПА, виставленні оцінок за результатами ДПА у класний журнал порушень не виявлено. Результати ДПА на основі протоколів ДПА було занесено учням 9 класу у свідоцтва про базову загальну середню освіту.
|