Усього в 9-х класах було 37 учнів. Складали ДПА – 37 учнів. Звільнених від державної підсумкової атестації за станом здоров’я не було. Узагальнені результати атестації подані в таблиці:
№ п\п
|
Предмети
|
К-сть учнів
|
Рівень навчальних досягнень за рік
|
К-сть учнів, що проходили атестацію
|
Результати ДПА
|
Розбіжність у показниках
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
В
|
Д
|
С
|
П
|
1
|
Укрмова
|
37
37
37
|
4
|
19
|
13
|
1
|
37
|
15
|
15
|
7
|
0
|
+11
|
-4
|
-6
|
-1
|
2
|
Математ.
|
6
|
21
|
10
|
0
|
37
|
9
|
20
|
8
|
0
|
+3
|
-1
|
-2
|
0
|
3
|
Біологія
|
11
|
22
|
4
|
0
|
37
|
20
|
15
|
2
|
0
|
+9
|
-7
|
-2
|
0
|
Результати державної підсумкової атестації з української мови (диктант) (вч.Караманець Т.А.) є такими: високий рівень – 40.5%, достатній – 40.5%, середній – 19%, початковий – 0%. Рівень навченості становить 73 %, що на 17 % більше результатів річного оцінювання. Всі роботи виконано охайно, каліграфічно. Виправлень у роботах з використанням коректора не було. Типові помилки були при вживанні великої букви у назвах, написанні дефіса, суфіксів –ечк-, -ичк-.
25 учнів написали диктанти на 1-2 бали вище річної оцінки, інші – на рівні річної. Це свідчить про те, що учні серйозно підійшли до підготовки до свого першого іспиту.
Державну атестацію з математики (вч. Калініченко С.М. та Пешко В.М.) проходили 37 учнів. З них високий рівень виявили 24 %, достатній 54 %, середній – решта 22 %. Більша частина учнів має достатню підготовку, володіє навчальним матеріалом, на практиці вміє використовувати набуті знання. Майже усі учні добре справилися із тестовими завданнями І частини роботи. Але були допущені помилки при піднесенні одночлена до степеня, при скороченні дробів, при розв’язуванні геометричних задач з чотирикутниками. Під час розв’язування завдань ІІ частини були допущені помилки під час розв’язування системи нерівностей, при спрощенні раціональних дробів, а також у задачах із арифметичною прогресією. ІІІ частину атестаційної роботи виконували 8 учнів. Типовими помилками були наступні: не повне пояснення до розв’язання текстової задачі, не послідовне розв’язання системи рівнянь з двома змінними. Рівень навченості становить 67 %. Це свідчить про те, що вчителі математики достатньо добре підготували дітей до державної підсумкової атестації, а більшість учнів 9 класу старанно до неї готувалися.
Під час державної підсумкової атестації з біології (учитель Ю.М.Ткаченко) високий рівень показали 54%, достатній - 40,5%, середній – 5,4 %).
Рівень навченості становить 82 %, що на 11,5 % вище в порівнянні із результатами річного оцінювання.
Більша частина учнів виконали завдання І частини на вибір однієї правильної відповіді , ІІ частини на визначення послідовності та ІІ частини на вибір 3-х правильних відповідей з 7-ми запропонованих. Завдання IV частини (завдання відкритого типу) виконували більшість учнів. ДПА показала, що учні мають достатню підготовку, володіють навчальним матеріалом, вміють використовувати набуті знання на практиці.
|